Persoonlijk advies

De huidige samenleving is door de steeds uitbreidende wet- en regelgeving steeds ingewikkelder aan het worden en voor velen van ons is het moeilijk om hierin een weg te vinden. Om hier wat aan te doen zijn adviseurs opgeleid, die de leden kunnen bijstaan in het behartigen van hun belangen.

De adviseurs kunnen o.a. adviseren over de Wmo, AWBZ, zorgverzekeringswet, huisvesting, vervoer, langer zelfstandig wonen en belastingen. Zij doen dit onder volledige betrouwbaarheid en geheimhouding. Het staat u vrij om iemand van dichtbij of juist uit een ander dorp te benaderen. En als u dit gesprek samen met een familielid of iemand wilt doen is daar niets op tegen. Advies zal alleen worden geboden als u er om vraagt.

Om u uitgebreid op de hoogte te stellen maakt u eerst een afspraak voor een informatief gesprek met één van de bestuursleden. Zie Contact.