Jeu de boule

Gezien het succes van de vorige keren is besloten de leden van de Seniorenvereniging Texel nog een keer uit te nodigen voor een sportief uitje op de banen van de Jeu de Boule Club in Den Burg. Deze open dag is op donderdag 25 augustus 2022. We beginnen om 11.00 uur. De kantine is open om 10.30.

Het terrein van de club ligt achter het zwembad Molenkoog en is heel luw en zonnig. Bij mooi weer, en daar rekenen we natuurlijk op, kunt u veelal buiten verblijven, maar mocht het weer ons een beetje in de steek laten kunt u binnen eten en drinken.

We beginnen de dag met koffie en wat lekkers, daarna kunt u gaan boulen en worden de beginselen van het spel aan u uitgelegd door de aanwezige leden. Tussen de middag is er een broodje en s middags wordt er weer gespeeld. Na afloop wordt u getrakteerd op een hapje en een drankje. Ook kunt u zelf drankjes kopen voor een schappelijke prijs.

Om te spelen trekt u gewoon een jasje aan. Ballen zijn aanwezig en gratis te gebruiken. Ook als u niet meer zo goed ter been bent kunt u spelen. Er zijn magneten om de ballen op te rapen zodat u niet hoeft te bukken. Mocht u besluiten om lid te worden van de Jeu de Boule Club dan hebben we een leuke aanbieding voor u. U kunt dan voor de rest van het kalenderjaar gratis lid worden en deelnemen aan een cursus in het najaar van 2022. Bovendien krijgt u van de Jeu de Boule Club een gratis setje ballen.

U kunt zich opgeven bij Lydia Blok tel. 0618347334 of per mail naar lydiapc@live.nl. De deelname is gratis. "