Bestuur zoekt vice-penningmeester

In het bestuur van Seniorenvereniging Texel zijn de functies van het dagelijks bestuur dubbel ingevuld. Er is dus een vice-voorzitter, een vice-secretaris en een vice-penningmeester.
Op deze wijze kunnen we de continuïteit van de vereniging waarborgen. Wij zijn evenals u senioren, met een grotere kans op afwezigheid, door ziekte, mantelzorg voor anderen en andere calamiteiten, en ook door bv langere vakanties.
Bea Aalders is in februari afgetreden als vice-penningmeester. Daarom zoeken we nu iemand die deze functie wil gaan invullen. Vind je geldzaken interessant, kun je omgaan met snelstart (of wil je dat leren), wil je meedenken en meepraten over de activiteiten van onze vereniging? Heb je tijd voor de maandelijkse bestuursvergadering? Wil je eerst meer weten?
Meld je dan bij één van de bestuursleden!