De contributie van de vereniging is €30,-- per persoon per kalenderjaar.
Indien u zich aanmeldt in de periode januari - september betaalt u voor dat jaar het volledige bedrag.
Indien u zich aanmeldt in oktober, november en december betaalt u voor dat jaar niets, maar bent u verplicht om het volgend jaar lid te blijven.

Ledenvoordeel
- gratis persoonlijk advies van een van de adviseurs op het gebied van Wmo, AWBZ, Zorgverzekeringswet, huisvesting, vervoer, langer zelfstandig wonen en belastingen
- hulp bij invullen van de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting en de aanvragen t.b.v. toeslagen (hiervoor wordt een kleine vergoeding berekend)
- korting op de door Seniorenvereniging Texel georganiseerde uitstapjes
- korting bij een aantal detailhandelszaken (op vertoon van ledenpas), klik voor lijst
- bij lid worden het boekje Nabestaandendossier
- tegemoetkoming bij verlengen van het rijbewijs bij een leeftijd van 75 jaar of ouder,

Minimumleeftijd is 50 jaar.
Aanmelden kan telefonisch bij de ledenadministratie (Jan Meijer, 06-46025143) of door gebruik te  maken van het aanmeldingsformulier.pdf of aanmeldingsformulier.docx.
Ook kunt u zich aanmelden via een van de bestuursleden, zie contact

Opzeggen
Opzeggen graag rechtstreeks bij de ledenadministratie: telefonisch 06-46025143 of een bericht per email naar jan.meijer.jan@gmail.com onder vermelding van naam, lidnummer en geboortedatum.
NB Opzeggen moet gebeuren voor 1 december van het voorafgaande jaar.

50+Beurs 2017