Welkom

De Seniorenvereniging Texel (opgericht op 8 december 2015) heeft als doel om de belangen te behartigen van alle senioren op Texel, van Hors tot Vlieland-boulevard.
Aantal leden: 656 (op 28 februari 2021).

Het bestuur vergadert iedere eerste woensdag van de maand.  Aan de leden wordt één keer in de maand de gelegenheid gegeven om met het gehele bestuur te spreken over een bepaald onderwerp: iedere eerste woensdag van de maand (behalve juli en augustus) van 10.00 tot 10.30 in de Buureton in Den Burg (wel graag van te voren even melden bij de secretaris), zie Contact.

Afbeelding invoegen

Problemen bij CBR opgelost (geplaatst op 29 jan 2021)

Keuringsarts Robbert van den Bent (De Cocksdorp) meldt:
de problemen bij het CBR zijn verholpen! Lees meer

Hulp bij aangifte inkomstenbelasting 2020
(geplaatst op 28 jan 2021)

Net als in voorgaande jaren is er hulp te krijgen bij het invullen van uw belastingaangifte straks vanaf 1 maart 2021.

Afbeelding invoegen

Reis Oostende verplaatst naar september 2021 (gewijzigd op 13 jan 2021)
De seniorenreis naar Oostende is in overleg met BTR reizen weer verplaatst,  nu naar 20 t/m 27 sep 2021. Hopelijk is iedereen dan gevaccineerd.
Bij BTR-reizen krijg je het geld terug als de reis weer niet door kan gaan. Het reisbureau is aangesloten bij Stichting Garantiefonds Reisgelden. Verder wachten we af hoe alles zich ontwikkelt.
U kunt zich nog opgeven bij Guusje Witte-Glasbergen: 0222 314171/06 44818097.

Algemene ledenvergadering (geplaatst op 23 dec 2020)
In oktober/november 2020 dient het bestuur van Seniorenvereniging Texel normaal gesproken de voorbereidingen te treffen om de
uitnodiging voor de algemene ledenvergadering, die eind maart 2021 is gepland, tijdig in Leef-Tijd 2021-1 te kunnen publiceren.
Door de verscherpte coronamaatregelen is er in deze periode echter geen enkele zaalexploitant, die momenteel aan kan geven wat er rond die tijd wel of niet mogelijk is, waardoor het bestuur zich genoodzaakt ziet de genoemde planning te onderbreken.
Daarom is de algemene ledenvergadering 2021 tot nader order uitgesteld.

Lustrumpakket (gewijzigd op 23 dec 2020)

Op 8 dec. 2020 bestond de Seniorenvereniging Texel 5 jaar.

Het geplande en voorbereide lustrumdiner kon door de coronamaatregelen niet doorgaan. In de plaats daarvan is door de lustrumcommissie een lustrumpakket samengesteld.

De tasjes zijn door een grote groep vrijwilligers op 8 december ingepakt  en zijn bij alle leden thuis bezorgd.

Voor een verslag van het lustrumdiner en de lustrumactiviteiten:

Blijf op de hoogte en kijk regelmatig even op de website voor laatste nieuws en
 Activiteiten.