Afbeelding invoegen

Welkom

De Seniorenvereniging Texel (opgericht op 8 december 2015) heeft als doel om de belangen te behartigen van alle senioren op Texel, van Hors tot Vlieland-boulevard.
Aantal leden: 661 (op 1 sep 2021).

Het bestuur vergadert iedere eerste woensdag van de maand.  Aan de leden wordt één keer in de maand de gelegenheid gegeven om met het gehele bestuur te spreken over een bepaald onderwerp: iedere eerste woensdag van de maand (behalve juli en augustus) van 10.00 tot 10.30 in de Buureton in Den Burg (wel graag van te voren even melden bij de secretaris), zie Contact.

Afbeelding invoegen

Jan Plezier 20 oktober 2021 (geplaatst op 18 aug 2021)
Bij voldoende deelname gaan we op woensdag 20 oktober op pad met de Jan Plezier (is volledig corona-proef gemaakt), vertrek 14.00 uur van de Nikadel in De Koog. Uitsluitend bestemd voor de leden. Kosten €10,-- per persoon. Er is gratis busvervoer van en naar de Buureton (vertrek 13.30). Opgeven voor 11 oktober bij Guusje Witte:  e-mail fransenguus@kpnmail.nl, tel. 06 44818097.

Kerstdiner op 15 december, kaarten kopen op 24 november (geplaatst op 18 aug 2021)
Dit jaar is er weer een Kerstdiner: op 15 december in de Krim. De bijdrage is € 12,50 en de kaarten hiervoor worden verkocht op 24 november in de Buureton. Voor vervoer wordt gezorgd. Meer informatie volgt nog.

Reis Oostende van september 2021 is volgeboekt (geplaatst op 18 aug 2021)

Algemene ledenvergadering (geplaatst op 30 juni 2021)
Bestuursbesluit 30 juni 2021: geen ALV in 2021, ALV 2022 op 19 januari in Stay Okay (afspraken zijn vastgelegd).

Bestuurswisseling (geplaatst op 13 april 2021)
In december heeft Willem Vlas de voorzittershamer ingeleverd en in maart heeft Gerard van Uunen bedankt als secretaris. Voor de functie van voorzitter heeft Lydia Blok zich kandidaat gesteld. Lees meer.

Paasgroet 2021
(gewijzigd op 13 apr 2021)

Ook dit jaar was er geen Paasbrunch mogelijk.
Daarom is bij alle leden (495 adressen) persoonlijk een Paasgroet gebracht.

Deze actie werd mede mogelijk gemaakt door een schenking van het Texelfonds.

Blijf op de hoogte en kijk regelmatig even op de website voor laatste nieuws en
 Activiteiten.